torsdag 16. september 2010

MASA

Hei alle. (Hvem er det egentlig som leser denne bloggen....? Who knows).

Mamma var så snill å informere meg om at folk har spurt etter blogginnlegg, så nå, når jeg egentlig burde gjøre lekser tenkte jeg at det passet seg å utsette de ved å skrive et blogginnlegg. Leksene kan vente, ikke sant.

Tja. Hva har skjedd siden sist.. En hel del, men samtidig ikke noe særlig. Jeg drar på forelesninger, spiser på skolematsalene, finner på sprell med venner og drar ut i helgene. Og så blir det jo litt lekser iblant også. Men bare litt.

Nå er det på tide med litt tilfeldige bilder, syns jeg:

Jeg har kjøpt med UGG-tøfler. De er utrolig behagelige. Er greit å ha når man tusler rundt på gulv man deler med fire jenter som søler sminke, shampoo og som røyter lange hår over alt. Æsj.



Hun til venstre heter Laura og hun bor i naborommet i suiten vår sammen med Karlee. Altså deler jeg bad, dusj og do med de. Hun med den snertne rumpa heter Kiersten og bor i en suite på andre siden av fellesarealet utenfor døra.






Karlee har skada fingern. Haha. Det er litt lol.



Dette er Karlee forresten. Vi liker å ta fjortisbilder.



Det deilige badet vårt. Fy fader. Enn at jeg bor her. For å si det sånn så blir det off campus leilighet etter jul!



Kiersten. Laura. "Alle" sier de ser ut som tvillinger. (Jeg syns ikke det).



Å herregud dere, nå tordna det skikkelig! Anyways... Her er Karlee og meg. På bildet nedenfor og bildet ovenfor sitter vi og spiser på en av matsalene, dette er Squires. Jeg betaler en del tusen kr per semester for noe som heter Unlimited Meal Plan, og det betyr at jeg kan gå på hvilken som helst av disse matsalene og spise hva jeg vil, når jeg vil, så mange ganger om dagen jeg vil. Det er kjekt. De har mye sunt og godt, stor salatbar og supper, frokostblanding, skummamelk, kaffe, all slags middagsmat... Blabla. Squires er den beste. The Target theory, right Grant...



Dette er Macy, hun bor med Kiersten og svinser inn og ut av suiten vår titt og ofte med små og store nyheter.



I dag var vi på en slags minifestival (litt vanskelig å forklare...) der hele greia var at masse folk sto i endeløse køer for å få gratis pommes frittes (en t? tot'er?). Fries. Som sagt, køen var endeløs så vi ble litt rastløse og tullete etter hvert. Søteste Felicia i forgrunnen og Grant i bakgrunnen. Felicia er en av de to jentene jeg henger mest med her. Sofie er den andre, vakkert bilde av henne lenger ned.



Ååå, Tom, nå er du kjendis! (Forbaska snok som er inne her forresten).



Og Grant! Jeg vet du kommer til å lese dette! Så nå er du og kjendis. Hvor blir det av den Crunchwrap Supreme'n forresten?



Han her ble litt lei av oss fordi vi var litt høylytte. Stakkars fyr. Sofie er blid og fornøyd og poserer villig.



Vi så en kar som vi syntes var fryktelig kjekk som vi prøvde å ta bilde av ved å liksom ta bilde av Felicia og så zoome inn på kjekkasen:

Deeeer..... Nei,


Der ja! Nesten. Var det beste vi fikk til. Har en mistanke om at han skjønte hva som foregikk for han så aldri rett fram. Rart, det der.


Så fant vi et dødt ekorn.



Så dro vi hjem.

Så.. Ja. Konklusjon: Jeg har det kjempebra. Fremdeles. Hadde bronkitt for litt over to uker siden, og forrige søndag fikk jeg jaggu meg streptokokker. Så da var det på'n igjen med antibiotika. Er ferdig med kuren i morgen og er i god form, så har ikke gått glipp av så veldig mange forelesninger. Lærerne er greie og gir meg tid til å ta igjen arbeidet så det er null stress. Likevel gleder jeg meg masse til helg.
Været begynner å bli småkaldt om morgenene men jeg har kjøpt meg kick ass Canada Goose Expedition vinterjakke som jeg gleder meg til å begynne å bruke. Og nye UGGs. Og masse annet dritt som jeg absolutt "MÅ" ha. Takker høyere makter for Lånekassen, for å si det sånn. Og for lønn. Og pappa.

Fader som de bråker ute i fellesrommet da, hva er det som skjer... Slo meg nettopp at denne bloggen er mer som en dagbok for meg enn en blogg. Jaja.

Avslutter med et fantastisk bilde av den herlige gnagsårblemma jeg pådro meg da jeg skulle være smart og kjøpe billige sko. Wtf. Kjøper fader meg aldri billige sko igjen ass.



Fjortisbilde! Vi snakkes!

2 kommentarer: