tirsdag 24. august 2010

Hei! Dette er mitt første innlegg. Nå sitter jeg på rommet og slapper av etter nok en travel dag. Virker som om jeg aldri egentlig sitter stille. I dag har jeg hatt første ordentlige skoledagen, og den gikk greit. Ingen lærere forventet noe større av oss. Etter frokost på Squires (kuleste matsalen) hadde jeg Art, og da satt vi bare der og hørte på læreren (eller, jeg prøvde å høre, men jeg er fremdeles forkjøla og hører ingenting). Så fikk vi gå. Såååå gikk jeg og spiste litt mat (igjen). Planen er å bli så feit at jeg kan rulle ned flytrappa når jeg kommer hjem til jul. Bare "heeei mamma, når er middag!?". Sååå sov jeg en times tid på dorm rommet mitt (som jeg deler med en søt liten asiater som snakker forferdelig dårlig engelsk), så ringte pappa mens jeg satt på do og tissa og så måtte jeg løpe inn på rommet. Rakk den selvfølgelig ikke. Men han ringte opp igjen. Wee. Pappa <3 Hun tykke på bildet nedenfor utbrøt i Shakespeare-timen; "Oh my goood, yes I love Justin Bieber too!" Jeg omtrent døde. Herre.Gud. Hahaha.



Haha ja!! Forresten! Jeg har sjekkhefte!! Er det muuuuuuuulig. De bruker fremdeles sjekker i USA. Tapere. Sånn ser det ut.


"Together we'll go far", står det. OK. Men det skal jeg da bruke for å betale skolepenger, eller tuition som det heter.
Så.. Hm.. Ja så skjedde det ikke stort mere. Jeg gikk til en bygning bare for å finne ut hvor den var, for jeg har English Literature der i morgen. Etterpå spiste jeg litt mere mat. Har bare slappa av resten av dagen. Nå er klokka akkurat midnatt, og jeg skal sove snart, har time kl ti i morgen og er greit å være opplagt, syns jeg. Pluss at man må se fresh ut for gutta. Hehehe. Ikke sant mamma. Neida. Joda. Men jeg er superhappy, og trives kjempegodt. Natta!










3 kommentarer:

  1. MAAAT!! <3

    Send meg en sånn popcorn boks asap :D

    Love Anette

    SvarSlett
  2. AH, Bieber! <3 lulzors

    Klem, Kristine

    SvarSlett
  3. Du liker å sitte i handlevogner har jeg skjønt.... :)

    SvarSlett